Monday 24 January 2011

Za početak...

Nakon što sam podijelila gomile svojih uradaka prijateljicama, rodbini, roditeljima, uređivala i oblačila svoje dijete, za sve prilike, rođendane, Božiće, svadbe, maturalne, i sve tome slično...to je rezultiralo da su mi se počeli javljati prijatelji prijatelja i naručivati ovo ili ono (ok, uglavnom prijateljice prijateljica)....taj dio je dobar :) ali u velikoj količini svaštarenja postala sam zagušena neprekidnim šaltanjem s jedne stvari na drugu, s jedne tehnike na neku potpuno ne srodnu....
Konačno je pala odluka da počnem raditi samo ono što mi najviše leži i najbolje me ispunjava - šivanje torbica i cekera za svaku priliku i prigodu, oslikavanje tekstila (najčešće majica ili torbi), te povremeno osmišljavanje personaliziranih home-made poklona....

Mislim da je to, uz moju osnovnu djelatnost uređenja inteijera sasvim dovoljno ;))

No comments:

Post a Comment