Friday 29 July 2011

Neke stare stvari

Sjetila sam se svog prvog okršaja s crtanjem na tkanini :))
Za prošli Božić, s obzirom da ne volim kupovati poklone a još manje zasipati djecu nepotrebnim igračkama odluka je pala da se svim klincima izrade majice s nekom zajedničkom temom. Zašto je odluka pala na anđela i vraga više ne pamtim, no smislila sam nekoliko varijantnih sličica, kupila majice bez ikakvih aplikacija (znate li koliko je teško naći dječju majicu na kojoj ništa ne piše i na koju nisu ništa naljepili??) i bacila se na posao...
Konture sam izvukla kredom za krojenje i preko nje prešla bojom za tkaninu.
S obzirom da mi je bilo prvi put i da nisam radila po nikakvoj špranci (sve je rađeno prostoručno) ja sam zadovoljna :)) Kad se posušilo dobro sam prepeglala i to je bilo to...

Kako je ispalo prosudite i sami (slike su loše jer mi nije bila namjera pustiti ih u javnost), a drugi puta će biti bolje ;)




1 comment:

  1. ajme odlično izgledaju, super poklon! zavidim svima vama koji znate crtati :)

    i da, znam kako je teško naći dječji komad robe na kojem nije ništa nacrtano/napisano, mission almost impossible

    ReplyDelete