Tuesday 10 January 2012

Hm, hm,...

Kad sam ono napisala zadnji post?
Sram me je i reći, a pogotovo napisati....

Posla je puno, razne stvari se događaju , a život mi definitivno ne ide ustaljenim i predvidljivim tokovima. Gubim se u iznenadnim događajima, novonastalim situacijama, obavezama, povratku u fakultetske klupe, sada više ne tako novom poslu,...i puno sam toga stavila po strani, a jedna od njih je i ovaj blog. Nisam besposličarila po pitanju svoje kreativnosti, no kad napravim nešto idem dalje...ne zadržavam se na fotkanju,  obradi slika, uploadanju, pisanju teksta,....nažalost trenutno mi to čini vrijeme koje uglavnom nemam...

No, kako bilo, sad imam nešto vremena, slike su pripravne, tekstove ću po malo, pa idemo redom :))

S velikim zakašnjenjem - želim Vam svima najbolju, najuspješniju, najsretniju, najzdraviju i najkreativniju Novu 2012. godinu...i neka kapne i nešto novčića uza sve i biti će dobro... veliiiku pusu svima šaljem :*

2 comments:

  1. I ja tebi želim sve najbolje u Novoj godini, puno zanimljivih i kreativnih postova... te zadovoljstva!
    Svima nama ponekad ponestane inspiracije, vremena... to je posve normalno, ne brini:)

    Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  2. I tebi dobra 2012. S užitkom čitam tvoj blog zato ti između ostalog želim i puno kreativnosti koju ćeš s nama djeliti :)

    ReplyDelete