Saturday 14 January 2012

Tortice

Ima sad već vjerojatno više mjeseci od kada je Hobby Chic objavila post o izradi fimo tortica...i kopkalo me i kopkalo dok nisam našla koji sat vremena i odlučila ih probati napraviti...





Nisu baš predivne, imaju crne mrljice jer sam u nedostatku bijelog fima morala raditi s mramornim, i nisu uspjele kako sam planirala, no za prvi put sam zadovoljna i nadam se da ću pronaći vremena za napraviti još koju i izvježbati se u ovoj, meni prezanimljivoj tehnici...

Slike su loše jer su rađene mobitelom..no poslužiti će.

6 comments:

  1. Ma pričaš svašta...izgleda jako slasno!

    ReplyDelete
  2. Prekrasno izgledaju!

    ReplyDelete
  3. Baš zgodno izgledaju te tortice. :)

    ReplyDelete
  4. neznam gdje im ti vidis mane,ali tortice su neodoljive!

    ReplyDelete
  5. ajmeee, izgledaju baš sočno!! Ja nažalost nikad nemam vremena za ovakve minijature, ali strašno cijenim muku i rad potreban da se dođe do ovakvog rezultata! Pozz:)

    ReplyDelete