Tuesday 23 August 2011

Cekeri za različite potrebe i namjene

Gledam već duže vrijeme svog dragog kako svoje sendviče i flašice s vodom za posao nosi u izgužvanim i prestrašnim vrečicama s placa i sve se više crvenim od neugode da mu ne mogu priuštiti išta bolje.
I onda je lampica upalila - mali ceker, od čvrstog platna, u dimenziji taman za njegove potrepštine bio bi idealan :))

Tamnoplavi pamučni štof, bijeli konac, manjih dimenzija, šablone i bijela boja za tkaninu....




I sve mi se čini da će ih biti još.....

      
                





9 comments:

  1. Torba je predobra,samo se bojim da moj to ne bi nosio ni mrtav,blago tebi ako tvoj hoće,ja se i dalje moram crveniti zbog izgužvanih vrećica....

    ReplyDelete
  2. torba je predobra a ON još bolji ako ju hoće nositi:)))).....

    ReplyDelete
  3. Dobro kažu - moj radije zgura bilo gdje, ili izgubi, kao slučajno.
    Cekerić je odličan!

    ReplyDelete
  4. Savršeno si to odradila i zaradila jedan veliki poljubac :)))
    Super je!!!

    ReplyDelete
  5. hvala :))
    hoce on to nositi...kaže da mu je bolje od onih vrečica (iako smo od nekih već dobili komentare u stilu: A, mušku nisi napravila?....mislim stvarno :))

    ReplyDelete
  6. za jednog muškog, savim dovoljna veličina torbe! hahahah! meni se dopada.

    ReplyDelete
  7. Mrak! Moj bi bez beda nosio ovakvu torbu punu klope u polje :)

    ReplyDelete
  8. Mislim da bi mu za polje trebala veća...ova je dimenzija za one koji griju stolicu cijeli dan :)))

    ReplyDelete