Thursday 25 August 2011

Kreće nova kolekcija za jesen 2011.

Volim razmišljati kako jesen počinje odmah 1.9., a pogotovo kad je ljeto ovakvo kao ovo i kad mi je sav godišnji završio još u prvoj polovini srpnja...

U skladu s tim razmišljanjem nedavno je ugovorena suradnja s web-shopom LJETNI ORMARIĆ (uskoro će i on postati JESENSKI) na Facebooku gdje će se prodavati kolekcija pod nazivom What A Mess by DiMuK 4 US. Trenutno su u prodaji tri torbe, za koji dan dolazi i četvrta, a dalje tko zna :)))
Namjeravam se ovu sezonu koncentrirati na clutch varijantu u 2-3 varijantna kroja (narudžbe i lajkovi će odlučiti), no prema potrebi i posebnim narudžbama ići će i po koja veća (našila sam hrpu plažnih torbi ovo ljeto da su mi totalno dosadile, a ujedno vodim rat sa svim svojim puno prevelikim torbama i gubljenjem stvari u njima).

Što se nudi i kako će to otprilike izgledati pogledajte i ovdje....velika torba je uletila među male i ta se neće više ponavljati (kroj od prošle zime)









7 comments:

  1. Ne mogu se odlučiti koja mi je ljepša, svaka je drugačija i posebna! Divne torbice si napravila, bravoo!

    Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  2. Super torbice, kao što je Zondra rekla, svaka drugačija i posebna!
    Odgovorila sam ti na pitanje postavljeno na mom blogu pa ukoliko još nešto ne bude jasno samo pitaj :))))
    lp

    ReplyDelete
  3. Zbilja si krasne torbice napravila! Jako su šarmantne!!!

    ReplyDelete
  4. Torbe su totalno chic,pogtovo prva.

    ReplyDelete
  5. Oba dvije su tako lijepe i neobične, jako mi se sviđaju. Pozz :)))

    ReplyDelete
  6. Lijepe su sve, prva pogotovo! :)

    ReplyDelete