Thursday 4 August 2011

Do you?....I do.

Ženi se moj najbolji prijatelj i počastio me time da mu budem kuma :)) Svatovi su mali, sve skupa biti će u najužem krugu i bez ikakve pompe (pravo osvježenje nakon nekih svatova u kojima sam bila :)) - vjenčanje u Sv. Donatu u Zadru i fešta u obiteljskom dvorištu vikendice na Viru, a poslije tko zna ;)

Malo sam se potrudila i izradila ukrasnu kutijicu koja je dio poklona. Nisam to već dugo radila, pogotovo ne ovako 'ab ovo' i to još okruglu...
Malo boje, malo decoupagea, ukrasnih vrpci, laka, handmade čestitka i to je uglavnom to....čisto školski primjer i ja sam jako zadovoljna :)


11 comments:

  1. Postoje neki čudni ljudi koji uopće ne cijene ono što netko sam napravi, nego to mora biti kupljeno u trgovini, no unatoč tome, ja ne odustajem i isto tako u svakoj prigodi nastojim pokloniti nešto što sam sama napravila!
    Meni se sviđa sve što je handmade, a tvoji pokloni su upravo zbog toga posebno lijepi i dragocjeni!
    Lp

    ReplyDelete
  2. Slazem se Sanja :) Hvala na lijepom komentaru :*

    ReplyDelete
  3. i ja bi bila jako zadovoljna ovim poklonom ;D, sve super izgleda, onako decentno sa tvojom notomu svemu tome, lijepo...

    ReplyDelete
  4. hvala :* i oni su bili zadovoljni sa svime i super je ispalo :)

    ReplyDelete
  5. meni je ovo predivno!!!...kutijica mi je božanstveno jednostavna i elegantna i jako mi se sviđa izbor boja:))).....
    drago mi je da su i mladenci bili zadovoljni,ipak je to u konačnici rađeno za njih:)))....

    ReplyDelete
  6. cool! baš lijepo izgleda. mene stalno muče te kutijice, voljela bih znati raditi takve čvrste...

    ReplyDelete
  7. @Mare....hvala :))

    @Isidora...našla sam formulu za njih - relativno tanji i mekši karton te dobra šablona, odnosno kroj...i onda u puno slojeva i mnogo pick trake, hehe...jedan a debeli karton se lako lomi i opet ne da dovoljnu čvrstoću i bude kvrgav, a s više slojeva (ovdje konkretno 3) postane lamelirano i dobro se drži. Završni sloj preljepim onim smeđim pak-papirom i na kraju bude dobro kao i da sam kupila gotova...ali poslaaaaaa, uf :)

    ReplyDelete
  8. Danas sam prvi puta na tvom blogu i jako mi se sviđa,sa zadovoljstvom ću te i dalje pratiti.
    Kutijica je preslatka, boje su jako lijepe a ideja je za 10+.

    Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  9. hvala Zondra :) i meni su boje super ispale, a bojala sam se cijelo vrijeme da će plava biti loša...

    ReplyDelete
  10. Prvi put sam na tvome blogu!Poklon ti je super ispao! Volim poklone koji su elegantni, kreativni s osobnom pečatom! :)

    ReplyDelete
  11. pa da, slojevito je uvijek dobar odabir, kao i u odijevanju zimi. morat ću probati, hvala. :)

    ReplyDelete