Monday 22 August 2011

DIY transfer ili kako sam zaključila da to nije za mene

Kao uzorni građani, ekološki osviješteni ali i s ciljem šparanja koje kunice, uredno gomilamo prazne boce na našem balkonu prije nego se sjetimo odnijeti ih natrag u trgovinu. Razbacane boce, ili prašnjave vrečice pune boca odlučih zamijeniti kašetom vulgaris.
Ne bi ja bila ja da sam ostavila stvari jednostavnima :)))

I tako počinju muke po staroj, izvitoperenoj kašeti...

KORAK (1)

Staro drvo, potpuno presušeno, izuzetno tanko (imam kartone deblje od ovoga) i totalno čupavo....nema baš lufta za brušenje jer je tanko i bojala sam se da će puknuti ako jače stisnem. Ipak, brusilica je odradila svoje do neke mjere i više se ne bojim da ću se cijela našpranjiti ako je uzmem u ruku. Misija prva uspješno odrađena :))

KORAK (2)

Bojanje...sad sam tek vidjela koliko je još sve čupavo jer mi je cijeli valjak ostao poderan a kist teško popunio sve rupe i udoline.
Prljavo bijela akrilna boja, smrdi cijela soba, 2 premaza (shvatila sam da se neću morati truditi učiniti ovo shabby jer je toliko shabby samo po sebi da će mi ovo postati valjda najuspjeliji rad :)) Kreće sušenje.....

KORAK (3)

Stranice sam obrisala baby maramicama, muž mi je na laseru isprintao predloške, aceton je tu, ubrusi, negdje se nalazi i drvofix - pa možemo krenuti...

 


E, da sam znala kud to vodi...
 

KORAK (4)

Tekst je izrezan i tu je bila prva greška...trebalo ga je što više izrezati, tj. maksimalno smanjiti sve bijele rubove... 










KORAK (5)

Izrezani tekst premazala sam drvofixom, tj. nekom njegovom stranom inačicom, detaljno razmazala po cijeloj površini (naravno prstima) i kreće druga greška - možda sam trebala biti malo manje velikodušna i ne nanositi debeli sloj...





KORAK (6)


Tekst sam pažljivo zalijepila, izravnavnala sve nepravilnosti i pustila da se malo prosuši...greška treća - ovako debeli sloj trebao se mnogo dulje sušiti...








KORAK (7)


I krećemo - acetonom natopiti ubrus (ili neku krpicu) i namočiti papir dok slova ne postanu potpuno vidljiva...i lagano, lagano, kružnim pokretima guliti sloj po sloj papira....i guliti. i guliti.... Prvo me prevarilo kad je prvi sloj sletio dolje kao plahta, a onda sam se iznenadila, haha...nikad kraja...a ja nestrpljiva i brzopleta...i dalje gulim....
Učinilo mi se u nekom trenutku da sam riješila prvi natpis (od tri), no kako se skroz posušio postalo je jasno da sam tek na pola puta....muko moja...
Sad smo na nekih pola sata posla.





 
Sat i pol kasnije.....(neka vas ne zavara, i dalje je loše, i dalje je sve puno mucica papira i ima još fine dorade sigurno za sat vremena :(( )







 
Gubitak strpljenja je sredio neka slova u kombinaciji sa previše ljepila koje je još (ne znam kako, imala sam osjećaj da pola dana već sjedim s tom kašetom...ali možda su i acetonske pare utjecale na precepciju)...jedan grublji pokret i otišao je zavijutak slova 'R', a ni A,Q i U nisu bolje prošli...sad je još više shabby,hehe!

 

Koji sat kasnije doveo me je već potpuno tankih živaca i do koraka 8...
 

KORAK (8)


Lakiranje....blaženstvo nakon svega :))
S obzirom na stanje drveta i činjenicu da će cijele godine stajati relativno nezaštićeno vani, lak (akrilni, u spreju) je bio obavezan korak...ali i način da sakrijem činjenicu kako nisam izdržala i izgulila apsolutno sve. Ovako će krasno izgledati, sva će slova biti crna i ja ću biti zadovoljna ;))
Sušenje...sunca i visokih temperatura na sreću ovih dana ne fali....










 
I....ta-daaaa....moj prvi aceton transfer je gotov!!!! I baš mi paše na balkonu, no bez obzira, ako mi ne bude baš jaaaako trebalo - ne bi to ponavljala ;)



I, ne (ako se pitate) - nemam sponzorstvo ni za jedan od prikazanih Radlera ;))




12 comments:

  1. Vjerujem ti da si se iživcirala, no na koncu je rezultat fantastičan! Čestitam, ovo je novi TUTORIAL TJEDNA na Hobbychic-u :)))))

    ReplyDelete
  2. meni je rezultat prekrasan,od stare neugledne kasete do predivnog ukrasa na balkonu,super!

    ReplyDelete
  3. Veliki trud urodio je krasnim radom.... Radila sam nešto slično, na drvenom sanduku od municije... Ja sam isprintani tekst (odnosno sliku) namazala drvofiksom pa ga osušila i tek takvu osušenu sliku lijepila na sanduk.... i poslije skidala običnom vodom (pogledaj na mom blogu a mogu ti poslati i fotke od međufaza)... ako poželiš ponoviti akciju....

    ReplyDelete
  4. Iako si se dobro naradila od šmirglanja do guljenja rezultatom bi trebala biti više nego zadovoljna...meni je tvoj sanduk super...i vidim da se kod tebe ispija Radler ko i kod mene :)))
    hvala na detaljnim uputama i što si nam ukazala i na neke moguće probleme u radu :)))

    ReplyDelete
  5. hvala cure :*

    @Tea....puno hvala, od tebe mi to izuzetno mnogo znaći :)))

    @Angie...pogledati ću! Razmišljala sam da uzmem neki pošteniji sanduk, ali bio bi mi premasivan na ballkonu zatrpanom s tri bicikla, velikim jorgovanom, stolom i svim ostalim...načitala sam se milijun više manje sličnih a opet različitih tutoriala pa više nisam znala koji bi upotrijebila. Na kraju sam krenula svojim nekim nahođenjem :))

    @Sanja...hvala, a Radleri su piće desetljeća. Prošle godine smo tamanili cider od jabuke ali je preskup i nije mi ravan pivu ;))

    ReplyDelete
  6. Tako je lijepo ispalo! Odlično si to odradila!

    ReplyDelete
  7. odlično je!!....malo muke za puno nauke:))....sigurna sam da ćeš raditi još koji transfer:)))....
    nisam radila ovu verziju,samo onu s čistim acetonom......

    ReplyDelete
  8. joj Mare....hoću ponoviti :))) sad sam se zapalila za transfer na tkaninu ;)

    ReplyDelete
  9. Vjerujem da si se namucila ali ispalo je odlično. meni se sviđa.

    ReplyDelete
  10. Bravo, bravo! Jesi se puno naradila, ali je kašeta ispala više nego odlična! Ja sam se isto igrala s transferom, ali malo drugačijim redom i skidala sam papir s vodom.... triba malo uhvatit 'ruku' s ovom tehnikom

    ReplyDelete
  11. Cestitam, taj transfer zaista zadaje muke, ali zato je rezultat fantastican:-)

    ReplyDelete